Luk vinduet
Mobil, Tablet og Smartwatch tilbehør
Dag til dag levering
Levering alle ugens dage
Fri fragt ved køb over 299,-
Du har ingen varer i kurven!
ORDRE
Hvad er min ordre`s status ?
Du kan altid se seneste status på din ordre. På computer er der en knap i venstre sidemenu med teksten "se ordre status" på mobil er den i menu knappen. Du kan også finde den i bunden af siden under ekstra. Indtast dit mobil nummer eller email, tryk på tjek og aktuel status vises.
Når vi har pakket din ordre modtager du en mail og en sms med tracking nummer på pakken, følg linket og du kan se hvor langt pakken er (status kan være lidt forsinket, det kommer an på hvornår fragt leverandøren opdaterer deres status)
Hvornår bliver min ordre sendt ?
Er varen på lager ved bestilling og har du valgt hjemmelevering eller pakkeshop, og bestilt inden kl. 16.00, så bliver den sendt samme dag (mandag til fredag). Har du bestilt efter kl. 16.00 så sender vi din ordre næste hverdag.
Varen står som "ikke på lager" efter jeg bestilte den ?
Du har højst sandsynligt bestilt den sidste vare som var på lager. Vores systemer opdaterer lager status løbende som en ordre kommer ind, var varen på lager da du bestilte vil du få den leveret næste dag.
LEVERING
Hvad koster fragten ?
Du får fri fragt med dag til dag levering ved køb for mindst 299,- DKK.
som sendes med postnord pakkeshop efter eget valg.
Gælder alle pakker til private i danmark.
Ved køb under 299,- DKK tillægges et leveringsgebyr: POSTNORD pakkeshop (1-2 dages levering) 29,- DKK POSTNORD hjemmelevering (1-2 hverdages levering) 39,- DKK POSTNORD erhverv(1-2 hverdages levering) 39,- DKK
Hvornår modtager jeg min vare ?
Har du valgt hjemmelevering eller pakkeshop og bestilt inden k.16:00 (mandag til fredag) leveres pakken normalt næste hverdag, det sker en sjælden gang at det tager en ekstra dag,
Har du valgt levering til erhverv med postnord vil du normalt modtage varen næste hverdag, det sker en sjælden gang at det tager en dag ekstra.
Hvornår modtager jeg min restordre ?
Er en vare ikke på lager når du bestiller den, så tager det normalt fra 8 til 12 hverdage. Kan vi ikke overholde leverings tidspunktet så kontakter vi dig med ny dato, eller ordren annulleres hvis du ønsker det.
Sender i til udlandet
Ja vi sender til: Færøerne, grønland, Island, Irland, Sverige, Tyskland.
Jeg har modtaget en besked om at min pakke er leveret, men jeg kan ikke finde den - hvad gør jeg ?
Det hurtigste er at du selv omgående kontakter Postnord, kan de ikke hjælpe bedes du kontakte os og vi vil gøre alt for at hjælpe dig.
RETURNERING
Hvordan returnerer jeg en vare ?
Har du bestilt forkert, kan du altid sende varen retur til os.
Du har altid 14 dages fuld returret.
Du skal sende varen til:
Leveso Borgergade 23D 7200 Grindsted
(vi modtager ikke varer sendt på efterkrav, og varer som er underfrankeret)
REKLAMATION
Min vare er gået i stykker, hvordan reklamerer jeg ?
Er din vare gået i stykker indenfor reklamations perioden, skal du udfylde vores standard returnerings formular som du finder her
vi vil efterfølgende tage kontakt til dig med detaljer om det videre forløb. (Vi betaler selvfølgelig retur fragt omkostningerne)
Varen var defekt ved modtagelse, hvad gør jeg ?
Følg samme procedure som ovenstående.
PRISER OG BETALING
Alle priser er inklusiv 25 % moms.
Hvilke betalingsformer kan bruges ?
Du kan betale med: DANKORT, VISA, MASTERCARD, MOBILEPAY.
Hvornår bliver min betaling trukket ?
Vi trækker beløbet når vi sender varen.
Kan jeg lave en bank overførsel ?
Kun efter aftale.
SPØRGSMÅL VEDRØRENDE EN VARE
Varen jeg gerne vil have er ikke på lager, får i flere ?
Udsolgte varer kommer normalt på lager igen efter 8 til 12 dage, vil du vide noget mere præcist så kontakt vores kundeservice på telefon eller email, og vi undersøger det for dig.
Jeg vil gerne vide noget mere om en vare.
Vi gør vores bedste for skrive en så nøjagtig beskrivelse som muligt, har du brug for yderligere information kan du sende en email eller ringe til vores kundeservice som vil være behjælpelige med flere informationer.
Jeg søger et specielt produkt - kan i skaffe det ?
Det kan vi højst sandsynligt, skriv til vores kundeservice med så præcise informationer som muligt, og vi vil undersøge det og vende tilbage til dig indenfor 24 timer.
GENERELT
Kan jeg ringe til jer ?
Ja du kan ringe til vores kundeservice: på telefonnummer: 23 87 76 27 Mandag til fredag fra kl. 12.00 til 15.00
Har i en fysisk butik ?
Ja du kan finde os her:
We fix your devices / Leveso
Borgergade 23D 7200 Grindsted